Ortaokulda Kızların Hoşlanma belirtileri 2O23

Ortaokulda okuyan öğrencilerin en çok sorduğu sorulardan bir tanesi kızların Hoşlanma belirtileri nelerdir oldu.
Bende size bu konuda birkaç tane işinize yarayacak bilgiler vereceğim.
Bu vereceğim bilgiler gerçekten size anlamamızda yardımcı olacak bilgilerdir.

Ortaokulda bir kızı sizi sevdiğini düşünüyor, ve ya buna benzer düşünceler kafanıza takılıyor.

Ortaokulda bir kizın Hoşlanma belirtileri erkeklere göre birazcık farklıdır.

Kızlar erkeklere göre daha az çekingen tavırlar sergilerler bundan dolayı da hislerini erkeklere göre daha fazla gösterirler.

BİR KIZIN HOŞLANMA BELİRTİLERİ NELERDİR

!Sizin Sevdiğiniz şarkıları dinlemeye başlarlar.

!Sürekli sizin yanınıza gelir.

!Size birşeyler ikram ederler.

Size saçın,gözün vb. cümleler kurarak iltifat ederler.

Sizde bir değişiklik olduğunda ilk fark eden kişilerden bir tanesi o olur.

Birşey yerken ve ya içerken birazını getirip sana ikram eder.

Sana sürekli iltifat eder.

Yaptığın bütün iyi ve ya kötü bir çok espirinize güler.

Sürekli başkalarına karşı sizi savunurlar.

Sınıfta sizin yanıza oturabilir.

Bunlardan bir kaç tanesi sağlıyorsa kız arkadaşınız sizi sevme ihtimali yüksektir.

Bunları sağladı ama şimdi ne yapmanız gerektiğini bilmiyorsanız eğer sizde onu seçiyorsunuz çıkma teklifi edin.

Çıkma Teklifi Nasıl Edilir.

Bir kıza çıkma teklifi etmek istiyorsanız bir hediye alın ve öyle çıkma teklifi edin.

Bu şekilde teklufinizi kabul etme olasılığı çok daha fazla

Merak ettiğiniz bir konu varsa yorumlar kısmında benimle paylaşabilirsiniz.
posted from Bloggeroid

Yorumlar

  1. sanirim ben bir erkeği seviyorum ama o sürekli benden uzaklaşiyor
    En ufak bir şakada kusup gidiyor ve cok naz yapiyor bununla ilgili biseyler yazarsaniz sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen duygularından emin ol erkegin ilgi alanlarını ögren sende o alanlara yonel kesinlikle işe yarayacaktır

      Sil
  2. kız benden borç alıyor .d

    YanıtlaSil
  3. Kız bana çok bakmıyor
    Az bakıyor neden acaba ben ona her zaman bakıyorum

    YanıtlaSil
  4. Kız bana çok bakmıyor
    Az bakıyor neden acaba ben ona her zaman bakıyorum

    YanıtlaSil
  5. hiçbir belirti yok müq

    YanıtlaSil
  6. baya yanımda dolaşıyor ve hep ne olursa olsun bana dokunuyo kolumdan ve yanamı sıkıyo
    (bende o na aşığım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar