Ortaokulda Erkeklerin Hoşlanma Belirtileri Nelerdir

Ortaokulda bir erkek sizi sevdiğini düşünüyorsunuz ama emin değilseniz. Ve Nasıl anlayacağınızı bilmiyorsunuz.
Ben size bu yazımda bir erkeğin hoşlanma belirtileri nelerdir bunlardan biraz bahsedeceğim.
Bir erkek eğer çok sosyal biri değilse duygularını belli etmekte biraz zorlanır ama bir yahut iki ay içerisinde size duygularını beli etmeye başlayacaktır.

İlk beli etme şekilli sizin yaptığımız bir çok kötü espirinize güler.

Sınıfta senin oturduğun sıraya yakın bölgede oturmaya başlar.

Sizin Sevdiğiniz şarkıcıyı dinlemeye baslar.

Sizinle konuşmak için size sorular sormaya başlar.

Birşey yaptığında ilk size gösterir. Örneğin bir resim yaptığında ilk size gelip nasıl olmuş diye sorabilir.

Bir konuda tartışma olduğunda hep sizin tarafınızı tutar.

Sürekli sizin yanınıza gelir.

Size sürekli birşeyler alır.

Size uzun uzun bakar.

Siz ondan birşey istediğinizde hemen kabul eder.

Size diğer insanlara göre daha farklı bakar.

Sizi hayatta kıramaz.

Sizin Sevdiğiniz rengi, Sevdiğiniz yemekleri, sizin Sevdiğiniz takımları sever ama bazılarını bilmiyor olabilir.

Size karşı argo kelimeler kullanmaz.

Siz bir fikir sunduğunuzda hemen kabul eder ve ya onaylar.

Kendine önceki günlerde göre daha fazla bakım yapar.

Sizden sürekli gözlerini kaçırır.

Siz ona bakarken ne yapacağını asla bilemez.

Sizi bir erkekle konuşurken görünce yüzü düşer. Siz bunu fark etginizde size güler sonra önüne dönünce tekrar suratı düşer.

Siz üzgünken o da üzülür.

Size asla kıyamaz.

Sana karşı asla canını sıkacak birşey söylemez.

Sizi seviyorum demenin farklı yollarını dener.

Seni sürekli bir yerlere davet eder.

Sana bir şeyler ikram eder.

Senin her zaman yanda olur.

Sana birşey anlatırken eli ayağı birbirine girer.

Senin sosyal medya paylaşımlarını beğenir.

Sen ben güzel değilim dediğimiz zaman size hayır güzelsin, en azından sınıfın en güzel kızısın gibi cümleler kurar.


MERAK ETTİĞİNİZ BİR KONU VARSA YORUM KISMINDA BENİMLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ.(FARKLI YAZILAR YAZMAMI İSTERSENİZDE YORUMA YAZIN LÜTFEN.)

posted from Bloggeroid

Yorumlar

  1. Sırama yakın bölgede oturmuyor tam tersine birlikte oturuyoruz derste yazı yazarken bana bakıyor gözlerime uzun uzun bakıyor aşk konusu açılınca ben asla aşık olmadım olmayacamda diyor sizce aşık mıdır?

    YanıtlaSil
  2. Benim sıramın çaprazında oturuyor birisi bana karışına bana karışan kişiyi dövüyor

    YanıtlaSil
  3. kaçırma sakın

    YanıtlaSil
  4. Bi çocuk var ing derslerinde aynı sınıftayız bi kere bana baktığını farkettim ben de ona baktım sonra biraz daha bakıp bi tebessüm edip önüne döndü benimle konuşurken sesi biraz alçalıyo ve yüzü hafif kızarıyor ve devamlı gülüyo bugün öğle teneffüsünde arkadaşlarımla konuşurken arkadaşının onu kolundan çekip yanımıza getirdiğini gördüm ve hi (burada ismimi söyledi ondan yazmıyorum :))sonra gittiler arkadaşının giderken ona bu kadar mı ingilizce biliyon sen daha konuşamaz miydin dediğini duydum çocukla sınıflarımız birbine uzak ama çocuğu ikide birde koridorda bizim kapının önünden geçerken görüyorum ama sanırım çocuğun sevgilisi var ona sorunca biz kuzeniz diyo teneffüste sarılırlarken görüyorum bazen sizce kuzenler mı ve beni seviyo mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi de çocuk böyle garip garip şeyler yapiyomuş (taklit gibi ) bahanesiyle sırtıma elime falan dokunuyo erkek kız el kızartmaca oynarken bilerek elimin üstüne veya altına elini koyuyo

      Sil
  5. Benim arkadaşım var ve ben onu seviyorum o da bu maddelerin neredeyse hepsine uyuyor ama arkadaşça mi yoksa seviyor mu bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence seni seviyor ama belki sen seviyorsundur diye sana arkadaşça davranıyor olabilir

      Sil
  6. Benim bir arkadaşım var ve ben onu seviyorum bana uzun uzun bakıyo önceden arkadaştık şimdi küsüz neredeyse 3 aydır küsüz önceden ben sorunca her şeyini anlatırdı gözlerime bakardı tabi şimdide gözlerime uzun uzun bakıyor benim çaprazımda oturuyor ders sıkıcı olunca bana dönüyor yatay şekilde bana bakıyor ben onu farketip baktığımda gözlerini kaçırıyor benim sıra arkadaşım erkek biz ara sıra onunla konuşuyoruz bir keresinde yine sıra arkadaşımla konuşuyoruz ben ona baktım gözleri dolmuştu bana bakıyordu ben dönüm baktım hemen sınıftan çıktı bende arkasından gidecektim ama küsüz diye gidemedim aslında barışmak istiyo ama ben birşeyi anlamıyorum yani okulda bana argo kelimeler kullanıyo okuldan çıkıp eve giderken arkamdan gelip barışmak için elinden geleni yapıyor ben eve giderken arkamdan geliyor yani sizce bana aşık indir bilmiyorum siz söyleyin sizce bana aşıkmı?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar