Ortaokulda Erkeklerin Hoşlanma Belirtileri

Genç kardeşlerime bir katkımız olsun diye böyle bir yazı yazıyorum. Ortaokul çağındaki genç bayanlar bir erkekten hoşlanıyorsunuz ama nasıl karşı tarafın sizden hoşlanıp hoşlanmadığını bilmiyorsunuz.

 Nasıl Anlayabilirsiniz?

Bir erkek bir kızı seviyorsa bunu kesinlikle Beli edecektir. Çünkü erkeler kızlara göre sevdiği kıza biraz daha düşünür daha doğrusu kıskanır. Bu yüzdende hemen bir yerden pot kıracaktır. Sizde sevdiğiniz erkeği dikkatlice izleyin sizinle sürekli göz temasına girmeye çalışıyorlarsa veya sürekli bulunduğunuz ortamlarda takılıyorlar ise sürekli size sözlü kavgaya giriyorlarsa sizi savunuyorsa size yakınlaşmak istiyorlarsa sizi seviyor demektir. Tabi ki de sadece bular yeterli değildir. Çünkü size değer veriyor olabilirler. Bunu da anlamanın bir yolu ise sizinle sürekli temas kurmak istiyorsa (Nasıl yani?)  sizin elinizden tutmaya çalışıyorlar ise sizden hoşlanıyor olabilir. Bu konularda aşkta ne olacağı beli olmaz.

Bunların Kısaca Anlamanın yolları Nedir?

Ortaokuldaki erkeklerin en çok yatığı göz teması kurma
Sürekli yanınıza gelmesi.
Size hediyeler alması.
Size bir şeyler ikram etmesi
Sürekli espriler yaparak sizi güldürmeye çalışması.
Sizi bir yerlere davet etmesi.
Hoşlandığınız şeyleri bilmesi.
Sizinle tanıştıktan sonra kendine bakım  yapması .
Aşk konulu bir şeyler anlatırken size bakması.
Sizin dikkatinizi çekmeye çalışması .
Sizi düşünmesi.
Siz tek başınızayken sizin yanınıza gelmesi.
Söylediklerinizi beğenip onaylaması yanı düşüncelerinize katılması.
Sizin yanınızda sürekli aşktan bahsetmesi.
Giyim tarzınızı saçınızı gözlerinizi kısaca size güzelsin demeye çalışması.
Bunlar en büyük belirtileridir. Bunların yarısına bile sizde karşı uyguluyor ise sevgili olma ihtimalini yüksek .

Yorumlar

  1. Bana bir erkek sürekli çarpıyor. O sınıfın başkan yardımcısı ben şimdilik en arkada oturuyorum ve öğretmeni beklerken benim yanımda durdu ne onlamalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir erkek var sürekli bana bulaşıyor ve her şakama gülüyor (kötü olsa bile)sence beni seviyor mu

      Sil
    2. Git sor kizim sen kimi seviyosun de bence suanda bende bi kizi seviyorum ama o beni seviyomu bilmem ankara ismailenderuni ortaokulundan selamlar 7G 2017-2018

      Sil
    3. Şey ben sevdğm çocukla aynı sınıta dğlm. Gerçekten beni sevıyo çünkü vücut dili sürekli bu sonucu gösteriyo. Arkdaşm ona onu sevdğmi söylemş banane dmş. Bunu söyledkten sonraki tnfs bana karişan birini dövdü ve hep göz göze geliyoz. Napsam beni sevdğni sôyler

      Sil
    4. Genelde ortaokul erkekleri tam olgunlaşmadıkları için romantiklik toplarına pek girmezler.Ağız dalaşı,yanlışlıkla çarpma ayakları,göz teması gibi şeyler yaparlar hatta hoşlandıkları kızlara ayriyeten biraz daha kaba davranırlar.Benden Söylemesi...

      Sil
    5. Sınıftaki arkadaşım sürekli beni savunuyor esprilerime hep gülüyor ve benimle oturmaktan memnun olduğunu söylüyor sizce beni seviyor mu

      Sil
    6. ben 6. sınıfım 7 ye geçicem bizim sinifta bir çocuk var ve eskıden yanımda oturuyordu ilk yanımda oturduğunda onu hıç sevmiyordum hep beni hocaya şıkayet fln edıyordu -,- sonra zaman geçti fln ondan hoşlanmaya başladım o da böyle bi deyişti böyle derste bana sesızce bişeyler anlatıyor gülüyoruz sılgı savaşı yapıyoruz sonra hoca yanımdan kaldırdı başka sıraya koydu hep bana bakıyor dun bana bakaerken gudlduğunu gördumm arada sırada benden bişe istiyor arkama gelip saçımı fln geçiyor baya komik şeylerimz oldu ve devam edıyor bir kere proje için takım olduk numaramı ıstedı verdım ama proje içn aramıyordu aradığında sohpet fln edıyorduk ben şu an ondan hoşlanıyorum o benden umarım hoşlanıyordur

      Sil
    7. Seni deli gibi seviyodur o

      Sil
  2. ya bir erkeğe aşık oldum 12 yaşındayım aşık olduğum erkek beni koruyor ve bana her şeyini anlatıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkek sana herşeyi anlatıyorsa sana güveniyordur ve sana aşık olabilir.Anladığım kadarıyla sende onu seviyorsun.

      Sil
    2. o beni seviyor mu bilmiyorum ve galiba sevgilisi var

      Sil
    3. Sevgilisi olup olmadığını emin ol ondan sonra tekrar bana yaz o zaman sana daha iyi yardımcı olurum

      Sil
    4. Ben bizim sınıftan birini seviyorum ve bizim sınıftan iki erkeğe birini sevdiğimi söyledim onlar da ikimizin üzerine gidiyolar sevdiğimi itiyolar felan sonra bana yazdı sevdiğim kişi özür dilerim yaptıkları için felan dedi sonra konu konuyu açtı bu whatsapp ta oluyor bu arada bana küçükken ki fotığrafını ve şimdiki fotoğrafını attı şimdi o bana bişeyler hissediyor demek mi biri yardım etsin

      Sil
    5. Ya ben 8.sınıfa gidiyorum o da 7. sınıfa Benimle çok uğraşıyor ve hep benim peşimde ara sıra bakıyo sizce bana aşık mı

      Sil
  3. Ona sormayı dene eğer utangaç biriysen bir süre takip et emin ol ona göre hareket et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler takip ettim ama sevgilisi değilmiş arkadaşınınmış.bir şey daha ama o beni seviyor mu nasıl anlarım

      Sil
    2. Sana karşı ilgiliyse seni koruyup koluyorsa ya da sana birşeyler hedi ediyorsa sana ilgili olabilir ama bunların hiçbirini yapmiyorda olabilir ama seni seviyordur. Zaten seninle konuşmasında hal ve hareketleri bunu beli edecektir bir sure kontrol et

      Sil
    3. Sana karşı ilgiliyse seni koruyup koluyorsa ya da sana birşeyler hedi ediyorsa sana ilgili olabilir ama bunların hiçbirini yapmiyorda olabilir ama seni seviyordur. Zaten seninle konuşmasında hal ve hareketleri bunu beli edecektir bir sure kontrol et

      Sil
    4. ben daha öncelerden beri internetten bakıyorum böyle davranışlar çıkıyor ama hiç birini yapmıyor davranışlarına göre aşk aşk

      Sil
    5. bir şey daha ben tam emindeğilim yaa

      Sil
    6. bir de benim arkadaşlarım çok garip hemen her şeyi anneme yetiştiriyorlar en azından okulda rahat olmak istiyorum onlara farkettirmeden nasıl aşık ederim

      Sil
    7. bir keresinde denedim ama başarılı olduğum için böyle yapıyorlar

      Sil
    8. 1. soran bence içinde biryerde sen varsın

      Sil
  4. bir arkadasim bana sürekli hediyeler alıyor, birşeyler ısmarlıyor ama başka biri ile sevgili gibi ama emin degilim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de çok sevdiği bir arkadaşıdır. Ondan samimidir bundan dolayı sana sevgili gibi gözükmüstur.

      Sil
    2. Bence sevgiliyse önemseme illa ayrılırlar mesela sevdiğim çocuk okulda en nefret ettiğim kızla çıkıyor ama intikam için beni seviyor bende onu seviyorum çıkıcaz yakında sana bol şans

      Sil
  5. 13 yaşındayım bizim sınıftan erkeğe aşık oldum derste sürekli bana bakıyor ben ona bakınca gözlerini kaçırıyor tenefüste sürekli yanımda geziyor heralde o da bana aşık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 11 yasindayim bir erkegi seviyorum o da beni seviyor belli ediyor

      Sil
    2. Nasıl sorabilirim

      Sil
    3. Ben istiklal barışına giderken olacağıma vurup duru yor ve arkadaşıyla konuştuğumda mana maķı yor ne anlama geliyot

      Sil
    4. Çok azda olsun senden hoşlanıyor bu anlama geliyor benim söylediklerime uyarsan herşey istediğin gibi olur istersen yardımcı olabilirim

      Sil
  6. Ben Ayşe karşı sırada oturan erkek arkadasim.ben ellerimi çeneme koyup ders dinliyorum bu şekilde yapınca dudaklarimin öne doğru gittigini söylüyor ve dalga geçiyor dudaklarimin taklidini yapiyo bazen derste ona baktığımda bana baktığını görüyorum gülümsüyor.benim korktuğum birseyi öğrenmiş ve sürekli onu bana yapıyordu korkutmaya calisiyordu o zamanlar hiç böyle birşey düşünmemiştim sonradan aklıma geldi acaba benden hoşlanıyor olabilir mı çok iyi birisiydi kendisini çok seviyordum arkadas olarak

    YanıtlaSil
  7. bizim sınıfta benim sevdğiğim biris var kolunu omzuma atıyor bazen elini omzuma atıyor sevdğim çocuk sınıf başkanı bu arada mesela öğreci zili çalıyor sıramın altında çöp buluyorum gidip çöp kutusuna atıcam çöpü izin almam gerekiyor çöpe ayağa kalkmam için geliyo yanıma diyoki sen zahmet etme ben atarım felan diyo ama diğerlerine karşı öyle değil acaba beni seviyor olabilir mi?

    YanıtlaSil
  8. Bizim okulda bir çocuk var bizim erkeklerin ve kızların sınıfları ayrı ve oğlan devamlı söylediklerimi dinliyor gözümün içine bakıyor ben bakıncada gözlerini kaçırıyor sizce aşıkmıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çünkü erkekler hoşlandıkları kızların ona baktıklarını gördüklerinde g9zlerini kaçırırlar aynı ortamda oldukları da ise ne yapacakları nı şaşırırlar

      Sil
  9. Sevdiğim çoçuk sürekli yanıma geliyor gülüyor koluma dokunuyor yanağıma dokunuyor bana bilerek çarpıyor uzun süre birşey demeden bakıyor. Hatta bizim sınıfın resimlerinin olduğu bir kağıt vardı oradan kendinin ve benim resmimi kesmiş geldi bana benim resmimi gösterdi 'niye benim resmimi kesiyon deyince güldü' ve benim resmimi alıp tahtaya tuttu
    Sizce beni seviyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kesin seviyo.Sevmeyen erkek asla bunları yapmaz çünkü...

      Sil
    2. Başta bende böyle düşünüyordum ama eskiden bunları yapan çocuk şimdi yanımdam geçerken hiç bana bakmıyor. 'Bi insan bir yere bakıyorsa orada birşey vardır. Ama bir insan bir yere asla bakmıyorsa orada kesin bişey vardır' sözüye alakalı olabilir mi. Yni bişey var mıdır?

      Sil
    3. Belkide o veya sen değiştin

      Sil
    4. Zaman işte...... Zaman herşeyi gösteriyor

      Sil
  10. Benim iki buçuk yıllık bi kankam var.Ama bana karşı hareketleri BAYA değişti.Benim Zeynep diye gerçekten en yakın olduğum bi arkadaşım var.Geçen yıl ona baya yakın davranıyodu.Ama bu yıl değişti tikiyle oynuyorum bana hiç kızmıyo ama Zeynebe çok kızıyo.Omuzuma yatıyo.Sürekli bana bakıyo,yanımda olmaya çalışıyo.Bunları anneme anlattım seviyo dedi.Peki sizin düşünceniz nedir???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hem seni çok seviyor hemde AŞIK

      Sil
    2. Soyadı ne peki hala?

      Sil
    3. Bide bana yakın,başkalarına değil ama ne biliyim seviyomuş gibi gelmiyo.Çünkü bundan önce birini daha Sevmiştim.Ama o beni hep kırmıştı ondan sonra umut diye bişey kalmadı.Sevmiyo düşüncesi bundan geliyo olabilir mi?Bide benimki sınıfta başkan,diğer herkese otur diye bağırırken,ne yaparsam yapiyim bana bağırmıyo,nazikçe otur diyo

      Sil
  11. Siz bir erkekten hoşlanıyorsanız şunları yapın

    1-çekici olun
    2-dürüst olun
    3-saygılı olun
    4-zarif olun
    5-ona kızmayın (lakap taksada)
    6-EN ÖNEMLİSİ ONU SEVİN


    Umarım erkek sizden hoşlanır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürü lan niye kızmayayım beni sinirlendirirse kızarım beğenmiyorsa camı cehenneme ;)

      Sil
    2. Benim sınıftan hoşlandığım bir çocuk var bazen bana gıcıklık yapıyor ama arkadaş olarak beni seviyo
      Ben fake hesap açtım arkadaş olarak beni sevdiğini söyledi birde 8 sınftayız ama onun sevgilisi varmış ben bunu duyduğum da baya üzüldüm çünkü bana baya yakın davranıyordu benden kesin hoşlanmıyordur dimi :(

      Sil
  12. Bir erkek var 14 yaşındayım oda 14 yaşında her zaman bana yakınlaşıyor bazen bağırıyor elimi tutuyor belime dokunuyor sizce beni seviyor mu sevgilisi Yok şu an

    YanıtlaSil
  13. Ben 8.sınıfa gidiyorum bizim seçmeli derste bir cocuk var sürekli bana bakiyor ben derste uyumus numarasi yaptim hafif gözlerim açıkti bana bakarken yakaladim ben ona bakarken gülümsüyor ben gozlerimi kaciriyorum hala bana bakiyor derste çöp atmaya kalkmistim hala bana bakarak gülumsuyodu arkadaslarida bana bakiyor sizce benden hoslaniyomudur o cocuk???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık senden hoşlanıyor ama aşık olan kişi aynı ortamda yken napacağını şaşırır sonra gözlerinin içine bakamaz gözlerini kaçırır sana aşık değil ama biraz hoşlanıyor anlattıklarına bakılırsa bu sonuç çıkıyor

      Sil
    2. Senden hoşlanıyor ve gözlerinin içine bakiyorsa direk onun siması bu demek senden gerçekten hoşlanıyor

      Sil
  14. Daha önce hiç konuşmadık 5 6 aydir bakisiyoruz kantinde arkamda duruyor bazen. onu seviyorum bazen de beni gördügunde saclarini duzeltiyor.onu gerçekten cok seviyorum nereye gitsem okulda onunla karsilasiyorum

    YanıtlaSil
  15. Ben bir erkeğe aşığım 11 yaşındayım ona itiraf ettim. O da erkek arkadaşlarına bunu söylerken bütün sınıf öğrendi ama bana hiçbir cevap vermedi ama halbuki itiraf etmeden önce hep derslerde bakışırdık sonra onunla ödev yaptık sohbet ederdik niye cevap vermedi sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada ilk başta SMSden yazdım sonra bakmadı bir kız arkadaşımdan kendi adıma yazdım onu da okumamış sonra da d mi C mi oynarken bana ne yazmıştın diye sordu ben de senden hoşlanıyorum dedim o bana dönüp gerçekten mi dedi evet dedim sonra birşey demedi neden sizce? Seviyor mu sevmiyor mu artık göz göze de gelmiyoruz

      Sil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Dershanede bir çocuk var bizim okul ilçe yarışmalarını kazanınca sizin okuldan nefret ediyorum diyo sürekli bana bakarken yakalıyorum iki yıldır aynı dershanedeyiz ama ondan da çekiniyorum bunu söylemeye beni kendine arkadaş olarak görüyorsa onu kaybetmek istemiyorum eğer bana öyle bir şey hissetmiyosa beni iyi hatırlasın istiyorum

    YanıtlaSil
  18. sevdiğim çocuk hep benle uğraşıyor ve derslerde hep bana bakıyor. sizce benden hoşlanıyor mu??

    YanıtlaSil
  19. ben yaşındayım bizim sınıfta ki bir erkek derste sürekli bana bakıyor ve beni gıcık etmeyi seviyor sence beni seviyormu

    YanıtlaSil
  20. Bir erkek var bana sürekli el sallıyor benle konuşmaya çalışıyor benim akrabam var onun arkadaşı sürekli ona sana ne dedi diye soruyor sınıftan arkadaşıma da demişki biri senin arkadaşını seviyo

    YanıtlaSil
  21. He bide biz aynı sınıfta değiliz

    YanıtlaSil
  22. Bir erkek var bana sürekli el sallıyor benle konuşmaya çalışıyor benim akrabam var onun arkadaşı sürekli ona sana ne dedi diye soruyor sınıftan arkadaşıma da demişki biri senin arkadaşını seviyo

    YanıtlaSil
  23. Acaba beni seviyomu

    YanıtlaSil
  24. Ya ben 6. Sınıfa geçiyorum tamam sürekli benim yanına geliyo kapak laflar söylüyoruz atışma yapıyoruz yani öyle yarış yapıyoruz birde yanıma gelince illa bi nedenle o benden kadıyı ben yakalamaya çalışıyorum benimle geliyo benim yakalamami istiyo.o beni seviyomu?hatta bikere erkekler kızlar karışık ortada sıçan oynuyorduk biri benden önce vurulmuştu o kişi çook süper pas tutuyordu ve mete ikimizden birini oyuna almak için mete pas tuttu onun yerine ilk başta beni aldı. Yani beni seviyomu bu cocuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak kardesim bende 8'e geçtim
      Benim sevdiğim çocuk da bana bakıyor gülüyor arkadaşları bile bakıyor gülüyor.Benim sevdiğimi öğrenince de bana mesaj attı aynen şunu dedi
      Ben okula sevgili yapmak gibi boş şeyler için gelmiyorum.
      Bazı erkekler oyun zannediyor ��
      Maalesef

      Sil
  25. bir erkek sürekli bana isim takıyor ve ben balkondayken parka geliyor beni görüyor ve sürekli bana bakıyor bende ona bakıyorum ama ćaktırmadan acaba beni seviyormu

    YanıtlaSil
  26. Bzm sınıfta biri var, arkamda oturuyor, hp, bana şakalar yapıyor, bnl ykn göz teması kuruyor, bana çok takılıyor, bn
    Başkanım o da yardmc, hp yanmdn ayrılmıyorr
    Seviyor mu?😯😏

    YanıtlaSil
  27. Ya arkadasim bana sen okulda bir cocugu seviyomusun dedi ben yok dedim o da arada bi elektrik aldim dedi ama cocuk her tenefis bizim sinifta arkadasim ama bilemiyorum biraz davranislarina dikkat edicem ama seviyo mu sevmiyo mu merak ettim.sizce seviyo mu

    YanıtlaSil
  28. Bende orta okul son birini seviyorum ama sevdiğimi soyleyemiyom sürekli benle uğraşıyor gülüyor satasiyor islatiyor ve biz sürekli sözlü kavga ediyoruz Ben ona küfrediyor o da bana ama ağır küfür ediyoruz ve Hic yanlız kalmiyo sürekli etrafında kız var
    Napim ben

    YanıtlaSil
  29. bizim sınıfta biri var derste sürekli bana bakıyor ve eğer bir erkekle konuşuyosam trip atıyo

    YanıtlaSil
  30. Bizim sinifta bir çocuk var iyi anlaşıyoruz ama çok samimi değiliz bide derste bana bakıp gülüyor ama öyle tenefute yanıma felan gelmiyor bide biz arkadaşımla birlikte kağıtlar hazırladık bir oyun için sonra geldi o kağıtları kafamdan aşağı döktü sizce benden hoslaniyomu

    YanıtlaSil
  31. Ortaokul 7 yim sürekli atışıyoruz ama baya laf filanda koyuyoruz sonra kantinde benim eskiden sevdiğim bi çocuk geldi bakış filan attı geldi elimi tuttu çocuğa bakıp atarlı atarlı elimi tutup dışarı çıkardı ve bidaha onun yanımda görürsem diye kızdı gitti sizce neden??

    YanıtlaSil
  32. ben 8. sınıftayım şimdi bir kişi var tabi bu bir erkek ama öyle böyle değil çok yakışıklı bana göre neyse şimdi bu bana her şeyini anlatır ne sır duysa bana söyler tabi ben onu 6. sınıftan beri seviyorum ama diğer kızlarlada çok yakın hani bir kız var allahım kızın gözü yeşil lan o kız bir de sivilceli ama benden güzel değil ya onu mu seviyor bilmiyorum. yardım lütfennn

    YanıtlaSil
  33. Bende ortaokulluyum.birisini çok sevmiştim.ama vazgeçmeyi başardım.simdi baskasini seviyorum.genelde göz göze geliyoruz. Ama o 1 kere bakıyorsa ben 10 kere bakıyorum.yan sınıfımda.cocuk yakışıklı ama ben ona yakışmıyorum.bu arada bahasa zeki.ama ben bu işlerden hiç anlamıyorum.oda ara sıra bakıyo ama 100de 10 falan belki seviyordur.bir de sevse bile arkadaşlarından utanır.ayric tüm okuldan utanır.ya ne yapacagimi bilmiyorum bana yardim edin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada o sevdiğim kişinin ortalaması 94de benim ki 87 veya 89 arasi öyle utangaç diğerleri gibi pek küfredemez.ama ne kabadır ne kibardır ama galiba ben onun gibi değilim biraz ayarmışım yaa

      Sil
    2. tabiki seviyorr bak ilk once seni sevmesini istiyorsan bu dedigimi yap sana yemin ediyrorum ben yaptim ve basardim okula gitmeden once krem sür bildigin el kremi esmersem yuzune sur tabi bu el kremini surmeden once yuzumi guzel bir sabunla sabunla ve sür. sonra sacini ustten bagla alttan acik birak mutlakaaa. ve cool ol havali ol guzel giyin olul kiyafetinin uzerine kazak giy ve hep ona gül seni hep düşünecek gercektende kime soylesem bunu hep onu seviyor o kisi suan beni seviyor yemin ederimki delliler gibi eve giderken peismden geliyor

      Sil
    3. Bişey sorucam ben bir keresinde çıkma teklifi ettim kabul etmedi senin dediğini yaparsam aşık olurmu

      Sil
    4. kendine güven kabul etmese o kaybeder sen sansını bi dene derim.

      Sil
  34. Bizim sınıfta aşık olduğum bi çocuk var benim onu sevdiğimi birne söylettirdim banane ya falan dedi ama sürekli gözgöze geliyoruz sürekli montunu benimkinin üstüne asıyo normalde onu seven bi kızı sevmiyosa yüzüne bile bakmaz diyo ortak arkadaşlarımız bazen bilerek çarparak geçitiğini hissediyorum sürekli döndüğümde bana bakıyo oluyo ve ben görünce saçını oynamaya başlıyo seviyo mudur

    YanıtlaSil
  35. ben okula giderken hep köpem pesime verdiriuor somrada kurtariyor anlamadim gitti ve sonra okula geldihimde bana guluyor eve gitigimde surekeli peskmden geliyor ve bana 5 te gel okula kuzsnnini okuldan alamha diyor bmece seviyro dimi arkafaslra

    YanıtlaSil
  36. Ya ben okula ilk geldiğim günden beri bi çocuğa aşık oldum 12 yaşındayım ve babam bizim sınıf öğretmenimiz çocuğa baya bi zaman sonra çıkma teklifi etmiştim kabul etmedi acaba babamdan koştuğu içinmi dedim ben ona bişey dediğimde gözünü pörtletiyo sadece gözüme bakıyo ama benle fazla konusmuyo ben ona bişey dediğim zaman hep beni tersliyo derste ara sıra bana bakıyo sizce beni seviyor mu sevmiyormu instgramima bile bakmis niye profil fotoğrafını değiştirip duruyosun dedi acaba beni seviyomu

    YanıtlaSil
  37. BENCE SVİYO AMA BABAN KONUSTUGU İÇİN SOYLEMİYO OLABİLİR. BABANDA SENİN İÇİN UGRASIYOR BURDA KARAR SENİNİ İYİ DUSUN HAREKET ET BABANIDA COCUGUDA UZME

    YanıtlaSil
  38. Ben ve beni seven çocuk aynı sınıftayız sürekli beni sevdiğini belli ediyor ve bir gün gelip beni sevdiğini söyledi bende ona birgün verdim ogün söyleyeceğimi söyledim hatta bende onu seviyorum ama ona nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ve benim cevabı mı sabırsızlıkla bekliyor ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun bide bana senin için dünyaları yakarım dedi

    YanıtlaSil
  39. Bizim Okul:BTAL Ben 7. Sınıfım yan sınıfımızda sevdiğim bir kız var kız tenefüslerde arada bir yanıma oturuyor sohbet ediyoruz bazense beni görmezden geliyor Ben bir kızla konuşmaya başladığımda ayağa kalkıp oda başkalarıyla konuşmaya başlıyor benle konuşurken BTS gibi ünlü grupları gömüyor beni seviyormuş bilmiyorum ama onun beni sevdiğini kesin olarak bilmeden itiraf edemem ben o konularda fazlasıyla utangaçım.

    YanıtlaSil
  40. Seviyormuş değil seviyormu (otomatik düzeltme açık;):)

    YanıtlaSil
  41. Sırf kıza güzel görünmek için sürekli saçımı yatıyorum aynı kiloda kalmaya çalışıyorum günde 1 öğün yemek yiyorum ve kas çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  42. Hay ben otomatik düzeltmeyi yatıyorum değil tarıyorum ;(

    YanıtlaSil
  43. Ben 7.sınıfa gidiyorum.Sevdiğim çocuk var.Oda eskiden beni seviyodu ama ben onu sevmediğim için beni bıraktı.Şimdide gözümün önünde arkadaşıyla dolaşıyo.Sevgililermiş.Ama derstede sürekli gözümün içine bakıyo.Sizce beni seviyomu?

    YanıtlaSil
  44. Beni seven biri var bende önceden onu seviyordum ama şimdi sevmiyorum aynı siniftayız gelip beni sevdiğini söyledi ama şimdi beni seviyor mu bilmiyorum çünkü bana ve bir kuzenim e ilgisi var ona bakınca bana da bakıyor bana bakınca ona bakmıyor ve ben bir erkekle konuşunca kıskanır ve trip atıyor sence hangimiz i seviyor yardımcı olursanız mutlu olurum lütfen yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  45. Ben bir cocuga asigim.onun beni sevip sevmedigini bilmiyorum. Derste bana bakiyor ben gulunce bana bakarak guluyor.bugun hoca sakasina ona dediki bu seni seviyormuz diye oda bana bakarak guldu ve gitti ben unu onun en yakin arkadasina anlattim iste hoca ona u seni seviyormus dedi diye . Oda hemen gitti se digim oglana anlatti . Sonra gulerek konustular .sizce beni seviyormu??🤔🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 8. Sinifa gidiyorum servisimde bir cocuk var bana bakiyor gibi geliyor ama bilmiyorum belkide sadece bana oyle geliyordur . Hic sevgilim olmadi eger bana birsey derse napicam bilmiyorum yada ilk benmi adim atmaliyim kafam cok karisik

      Sil
  46. 12 yaşıdayım hoşlandığım çocuk çok olgun bakımlı akıllı hatta okulun en çalışkanı ve sınıftaki kızlar ona çirkin dese bile bana göre o çok yakışıklı. Neyse kendimi kaptırdım soruma geçiyorum çocuk benden çok utanıyo ben bakınca gözlerini kaçırıyo ama ders olsun tenefüs olsun bana bakıyor (kendimde bakımlı ve olgunum ama hiç bir erkeğin benden hoşlanacağını düşünmemiştim yani kendimi çirkin buluyorum, gerçi hala emin değilim hoşlanıp hoşlanmadığından ) hatta normalde öğlen evde yiyordum o da evde. ben sınıfta yemeye başlayınca o da aynısını yaptı beni taklit ediyor sürekli acaba hoşlanıyomu benden hoşlanıyosa ne yapmam gerekir çok utangaçıım alenen diyemem
    hatta nerdeyse kimseyle konuşmuyorum çok sessizim diğerlerinden farklıyım

    ayrıca bi erkek arkadaşım var sevgili değilim ondan hoşlanmıyorum çıkma teklif etse onu döverdim heralde çünkü çok yaramaz akılsız kısaca hoşlandığım çocuğun tam tersi
    siyahla beyaz kadar birbirinden ayrılar bu hoşlanma belirtilerinin çoğunu gösteriyor ama ben çocuğu kendimden uzaklaştırmak istiyorum ki hoşlandığım çocuk ''bunun sevgilisi var'' deyip benden uzaklaşmasın .ondan nasıl kurtulabilirim kimsenin kalbini kırmak istemiyorum

    YanıtlaSil
  47. Bizim sınıfta bir erkek vardı 7. Sınıfın 1. Döneminde benden hoşlandığını hatta beni sevdiğini söylemişti bense tepkisiz kalmıştım yani aslında o söylememişti arkadaşına söylettirmişti hatta bana bir not bile yazmıştı benle çıkar mısın bir de arkasında romantik bir söz vardı bense hiç tepki vermedim sessiz kaldım sonra 1. Dönem bitti 2. Döneme geçtik 1 - 2 ay daha sevdiğini söyledi sonra bir üst sınıftan yani sekizlerden bir kızla çıkmaya başladılar yani sevgili oldular sonra bizim sınıftaki çocuk kıza habire aşk mektupları notlar yazıp duruyordu hatta birgün arabada buluşmuşlar bile neyse sonra 2. Dönem bittikten sonra bunlar ayrılmışlar şu anda ise biz 8. Sınıftayız bana hep bir yakın davranmaya çalışıyor bana zarar vermemeye çalışıyor bir de mesela küfür falan ederken beni gördüğü anda direk küfür etmeyi kesiyor sizce o kızla benim ilgimi çekmek için mi çıktı yoksa gerçekten sevdiği için mi cevap verirseniz mutlu olurum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol aynısını be n yaşadım seni kıskandırmak için o kızla çıkmıştır ayrıca senin yanında küfür etmeyi birakiyorsa seni seviyor sana değer veriyor anlamına geliyor

      Sil
  48. Ben 8. sınıfım. Geçenlerde arkadaşlar doğruluk-cesaretlilik oynuyordu. O' na yani hoşlandığını düşündüğüm çocuğa sınıfın en güzel kızı kim diye sordular. O da sessizce ismimi söyledi. Ben de duymamış gibi yaptım. O da duymadığımı zannetti. Başka kızlar yanına gidip cevabını sorunca söylemedi. Söylediği kişilere de sakın ona söylemeyin dedi. Derslerde bazen bana bakıyor, ben bakınca hemen önümdeki arkadaşıma bakıyor. Ama iki çok yakın arkadaş gibi, hatta kanka gibiyiz. Dersler hakkında konuşuyoruz. Puanlarda, notlarda, doğru yanlış sayılarımız da vs. birbirimizle yarış halindeyiz. Aslında bazen yanımdan geçerken çok yavaş kolum vurmaya çalışıyor. Bazen benimle uğraşıyor. Ama çok yakın arkadaş gibiyiz. göz temasından kaçınıyor. Ona birşey anlatırken yer bakıp elindekiyle uğraşarak dinliyor. Biraz da yaramaz. Sınıfımızın ileri düzeyleriyiz... Biliyorum çooook uzattım. Ama bana bir akıl verin.
    LÜTFEN :)

    YanıtlaSil
  49. Selam ben 8. Sınıfa gidiyorum ve benim sınıfımda bir çocuk var bazen bana baktığını yakalıyorum ve arada sırada yanıma geliyor sonra bana bakarken hep dudaklarını ısırıyor ve hep olmasada genellikle benim hareketlerimi taklit ediyor sizce benden hoşlanıyor mu yada seviyor mu lütfen cevap verin beni çok mutlu edersiniz ��

    YanıtlaSil
  50. Benimde sınıfında bir çocuk var bende 8. Sinifimm sürekli benimle ilgileniyor nereye gitsem peşinden geliyor kapsam ne etsem bana bakıyor sürekli derste sürekli bana bakıyor sürekli yanıma gelip bir şey konuşmaya çalışıyor aldığı şeyleri paylaşmak istiyor arkadaslari da sürekli sınıfın ortasında bana "yenge" diye bağırıyorlar söylüyorum arkadaşlarına birşey şöyle diye yok o tam tersini yaptırıyor yenge diyin diyo arkadaslarina çocuğu olduresim geliyor sizce bana aşık mi beni seviyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yazıları okurken ağladım maalesef biz sevgilimle 4 yıl önce sevgiliydik ama ayrıldık şimdi eski sevgilim siz demişiniz ya bunları yapıyorsa sizi seviyordur ben geçen sene yanına gittim sizin dediğiniz maddelerin hepsini yaptım çünkü hala onu seviyordum deliler gibi aşıktım artık bana dedi ki kızım git ya ben senden iğreniyorum midem bulanıyor cringe dedi her gece ağladım. Hala ağlıyorum geceler haram oluyor her günüm onsuz geçiyor neyse ben araştırdım instagramdan stalk yaptım sevgilisi Yok ama beni sevmiyor her şeyi denedim ama olmuyor valla intiharı bile düşündüm pes ettim bi çözüm lazım bana yaptığım birkaç şeye karşılıkta verdi benimde iyice kafam karıştı geçen sene bişey ikram ettim yedi teşekkür ederim dedi sonra beni ifşaladı çok güldük espri yaptı nolur çözüm bulun bana seviyor mu sevmiyor mu beni ona sormuştum ben seni çoktan unuttum sildim istemiyorum seni seni hergün katlanıyorum çünkü aynı okuldayız demişti bana bu arada aynı okuldayız 1 sene beraber okuduk...

      Sil
    2. intihara gerek yok şöyle düşün her gece onun kötü yönlerini düşün kabaca onu sapıklaştır yaptığı hareketlerle elki geçer

      Sil
  51. 12 yaşında bir çocuk12 Haziran 2020 03:07

    Bir erkek olarak 6.sınfta erkek etkılemek ıstıyorsanız utangaç değilse onunla iletişim kurun oynayın zevkleriyle ilgilenin utangaçsa ona çok belli etmeden hafifçe belli ederek bakın.arkadaşlarıyla gizlice ve size bakarak konuşuyorsa o zaman sizinle ilgileniyodur ona ilgi gösterin yani sizde güvendiğiniz kişilerle konuşun bu onun güvenini ve beklentisini arttıracaktır

    YanıtlaSil
  52. Ben 8. Sınıfı bitirdim ve liseye geçtim sevdiğim kişiyle ayrı liselere düştük bu zamna kadar hiç birini sebmemiştim ve utangaç bir kızım o daha önce birileriyle çıkmış popüler biri hemde derleri de çok iyi (benimkilerde iyi) ama çıktığı kişilerle sevdiiğnden çıkmamış 8.sınıfta onu sevmeye başladım çok yakışıklı biri bir kız kan onu sevdiğini soyledi oda ona Bu sene LGs Var bu konularla ilgilenmiyorum demiş derslerde ona bakıyorum ve baktığımda onunda bana baktığını görüyorum sonra bir jaç sn ye sonra ya o önine dönüyor yada ben yalnız olduğum ve üzgün olduğum zaman yanıma geliyor bazen bana satışıyor sınıfta ssvmediiim bir kız var onla kedi köpek gibi kavga ediuor başta onu seviyormı diye dusündüm ama kesinlikle sevmiuprmus neyse bana sataştığı zman canımı yakmaya önem veriyor diğer kızlara böyle değil arkadan saçımı çekiyor gülümsüyor ama beni kıskandığını falan görmedim bir kere saçını kestirmişti o yüzden kapşonla geziyordu beden öğretmeni ona huylauınca utanıp bana baktı olgun biri hiç cıvık erkeklerden değil neyse çok uzun oluyor sadede geleyim korosuna girdi araya oda istagtam açmış istek attım kabul etti sonta bana mesaj attı vay vay ... (ismim yani )hanım siz yaşıyormısjnjz dedi bende evet ...bey yaşıyorum yazıuorum okıllar hakkında konuştuk ve bana dedili okullarımız yakın birşey olursa ara beni geleyim sonrada şunu yazdı sen benim gardaşımsın gülücükler işareti bende tamam yazıp gülücükler koydum dedimki tanıdığın biri varmı sınıfta evet var dedim oda iyi yanlız kalma orada dedi beni sebiyormu sizce nolur cevap verin meraktan olüceö eğer seviyor derseniz ına mesaj atıp iyiraf edicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana yardım edin 6.sınıftayım sınıf pandemifde açıldı hocalar en uyumlu sınıf diyo bi kızlı erkekli gurupta lakabım apla p ile şakaya falan vuruyorlar burda sorun yok hoşlandığım erkek sınıfın komiği sınıf WhatsApp gurubunda genellikle benim yazdığım şeyleri komik şekilde yorumluyo özelde de hatrı sayılır şekilde yazıştık bu durumda benden hoşlanıyor mudur ve ben ne yapayım

      Sil
  53. Ben 7. Sınıfım o 8. Sınıf ben aşağı kata inince hep benimle göz teması kurmaya çalışıyor ama ben aşağı kata inmeyince bizim kata çıkıp benim sınıfıma giriyor ilk zamanlar arkadaşıma adımı,yaşımı,sevgilimin olup olmadığını sormuş bazen kızların yanına gidiyo ama hep gözü bende hatta arkadaşı bazen beni takip ediyor ben ne hakkında konuşursam gidip ona söylüyor peki beni seviyor olabilirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 7. sınıfım ben şuan 8.sınıfta ki bir erkeğe aşığım. Benim 8. sınıfta bir arkadaşım var onun eski sevgilisi ama çok yakışıklı uzun boylu.

      Sil
    2. Arkadaşımın eski sevgilisi yazan kişi benim bana bakıyor aynı kattayız ben kendi sınıfımın önünde duruyorum ona bakıyorum o çıktığında bana bakıyor bazen yakınımda duruyor. Beden dersindeydim onun dersi boştu öğretmenimin yanındaydım bana sınıf defterini veriyordu yanlışlıkla ona çarptım ama çok yakışıklı hem de uzun boylu. Yakında sevgili olacağız galiba.

      Sil
  54. Ben ortaokul 6. Sınıfım.yeni geçtim.Ben birini çok seviyorum onun yanından ayrılamıyorum.Ben 6/B o ise 6/A

    YanıtlaSil
  55. Biri var sürekli benimle uğraşıyor derste beni izliyor sizce beni seviyor mudur?

    YanıtlaSil
  56. Benim sevdiğim biri var ama benden hoşlanıyor mu bilmiyorum ve onun bir sevgilisi var.nasıl kendimi ona aşık edebilirim .Lütfen bana yardım et.Ne yapmalıyım 🙏🏻🙏🏻❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun yanına gitmeden önce çok güzel kokan parfümünü sık ve yanına git seni çok seviyorum de

      Sil
  57. Bizim sınıfta bir çocuk var :
    Sürekli benimle göz teması kuruyor.
    Bende onu seviyorum ama bu uzun uzun göz temasları yüzünüzden tüm sınıf kuşkulanıyor.
    Her teneffüs dibinden ayrılmıyor.
    Hoşuma gidiyor ama fazla abartıyor.
    Hadi sonumuz hayır olsun 💍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de göz teması kuruyorum ama çok yakışıklı hemen sevgili olmak istiyorum onla.

      Sil
  58. Bende göz teması kuruyorum ama açıklayınca seni ark olarak seviyorum diyo böyle işi si2kim

    YanıtlaSil
  59. Ben 11 yaşındayım. Sevdiğim çocukla aynı sınıftayız. Bi arkadaşım bana çantasını çarpmıstı sevdiğim çocuk hemen napıyon demisti. Kimseye yapmadıgı hareketleri bana yapıyor. Sizce beni seviyor mu ve ondan hoşlandığımı söylemeli miyim

    YanıtlaSil
  60. ben 7.sınıfım sevdiğim çocukla aynı sınıftayız sürekli derste bana bakarken yakalıyorum ve sürekli göz teması kuruyo ayrıca yanımdayken sürekli aşkla ilgili şeyler söylüyo sizce beni seviyomu

    YanıtlaSil
  61. Sürekli benden derste kalem istiyor bana gülümseyerek bakıyor benle oyun oynamayı hep kabul ediyor bana bakınca gülüyor bana aşıkmı anlayamadım 6.sınıfta benimle aynı sınıfta noğlur söyle aşıkmış

    YanıtlaSil
  62. benim yaptığım şakalara sürekli gülüyor sürekli bilerek bana çarpıyor ben arkadaşlarımla oynadığım zamanlarda hep bana balıyor kalemim yere düştüğü zaman elimi tutmaya çalışıyor benden hoşlanıyor bugün sıramın üstünde bir not gördüm notta yazan şu seni seviyorum ... yazıyordu arkadaşıma sorduğumda ben yazdım dedi ve beni koridora çağırdı benden hoşlandığını söyledi ben daha düşineceğim bu iyi bir şeymi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar