Ortaokulda Sevgili Nasıl bulunur KIZ / ERKEK


Gençlerin merak ettiği konular arasında en çok ilgimi çekeni size paylaşmak istedim. Okulda nasıl sevgili bulunur. Cidden okulda nasıl sevgili bulunur ki? İşte cevabı
Bir insan bakımlı ise ve konuşması hareketleri sakin ve oturaklı ise her türlü kız veya erkek bir sevgilisi olur.
Kızlar en çok olgun erkeklerden hoşlanırlar.Siz erkekler hareketlerinize çeki düzen verirseniz kızı tavlama yolunda büyük bir iş başardınız demektir.Bu kadar mı? Tabi ki de hayır kendinize bakım yapmanız gerekir. Bir deneyin mutlaka size yakışan bir saç stili ve kıyafet uyumunuzu bulacaksınızdır.
Emin olun kızlar bakımlı, sakin, hal ve hareketleri düzgün olan erkekleri bayılırlar. Şimdi  bu söylediklerimi gözünüzde büyütmeyin.Eğer bunları gözünüzde büyütürseniz siz bu işten vazgeçin.Çünkü siz baştan pes ettiniz demektir. Bir hafta belki bir ay daha sonra eski halinize dönerseniz daha kötü bir hal alır durum bu sefer kızlar size hiç yüz vermez. Siz bu söylediklerimi kendinize benimseyin.

Şimdi siz kızlar bir erkeği nasıl etkileyeceksiniz? Bir erkekler güzel kokan kızları çok beğenirler bir parfüm kullanın. Saçlarınızın toplu veya kırık olmamasına çok dikkat edin. Kırık saç bir kız oldukça kötü görünmesine neden oluyor. Erkekler bir kızın giyimine çok dikkat eder. Siz bence giyiminize de çeki düzen verin.
Ve en önemlisi de  asla bir erkeğe yalan söylemeyin. Yalan söylediğiniz an o erkeğin gözünde değeriniz düşer. Siz siz olun bir erkeğe asla yalan söylemeyin.

Yorumlar

  1. Oturaklı olmadığım halde çok sayıda teklif alıyorum ama hiç birini kabul etmiyorum hem daha kaç yaşındasınız ki ben ve lise 3 ya falan sevgili olunmalı en erken lise 2 şimdi daha çok erken eğer hoşlandığınız biri var ise ona yüz vermeyin fazla sizi oyuncak olarak görür onunla kavga etmeyin de düşman olursunuz ortak arkadaşlar edinin aynı ortamlara girin gerisi gelir zaten eğer hala size teklif etmediyse araya birini sokun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiden çocuk beni sevmiyor beğenmiyor napmam gerekiyor bir de bana kötü davranıyor napmam gerekiyor bana yardım edin yaaa

      Sil
    2. Sapbiriasfdfszfd9 Ocak 2020 04:53

      Ayn benimde öyle

      Sil
    3. O zaman ona aşık olduğunu söyle ve onu bir köşeye çek ve kalçanı onun penisine yani o seni siksin

      Sil
    4. ooooooooooppppppppppppsssssss

      Sil
  2. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Kızlar nasıl sevgili bulur erkekler neyden hoşlanır kırık saç konusunda haklısınız kıyafet ve parfüm konusundada ama sizce erkekleri elde etmek bu kadar kolaymı? Tabiki hayır erkeklere bakış çok önemlidir veya erkeklerin gururuyla oynayacak bişey yaparsanız yandınız onu unutun en küçük hatanizda sizi silerler veya mesela konuşuyorsunuz onun sevdiği şeylerden bahsedin makyajdan ondan bundan değil bide öyle giyim kuşam derken kapali giyin bilek boy etekler falan değil kendiniz gibi giyinin neyle rahat ediyorsanız mesela mini etek giydiniz hoşlandığınız erkekde sizden hoşlanıyosa size bu yakışmamış derse o an cikma teklifi bile edebilirsiniz buraya kadar iyi çıkma teklifini kabul etti iyi gidiyo mesela açık giyindiniz okul eteğini kivirdiniz mini etekler filan sonra serserilik biri geldi sizin eteğinize baktı filan sevgilinizde onu gördü sinirlendi dolayısıyla kavga çıkardı serseriye saldırdı tutmayın bırakın sinirini çıkarsin neyse bunarı uygularsanız kesinlikle bi sevgiliniz olur ha olmadımı bidaha denemeyin kendinizden soğutursunuz bu kadar hadi adios bide birçok erkek kızları reddetmez oyuzden rahat olabilirsiniz ayrica sakın tırak uzatmayın çok itici gozukuyo bide erkeğe kisitlama yapmayın neyse baybay hadi göreyim bi sevgili yapın melis doğan sanane kaçıncı sınıfta sevgili yapicamizdan sanane

    YanıtlaSil
  5. Fikir verin erkek kankam kız olan kankami seviyor sevgili olmak istiyor ona söyleyemiyor bana da dedi ki sevgi sen bizim aramızı ayarla lütfen dedi ben de evet dedim rezil olmamak icin fikir verin Allah aşkına *ortaokuldayız 6.sınıfız ona gore cevap yazın*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam kızmısın

      Sil
    2. Kız kankana bu bi sana farklı davranıyor hayırdır de bi şeyler geveler kesin sende düğün davetiyesini bana da yolla de şaka olarak kız da erkek kankana ilgi gösterir gerisi illalah

      Sil
    3. Piç ben denedim olmadı

      Sil
  6. Bende 7.sınıftayım aynı durumu bende yaşıyorum yani arkadaşına söyle bence 7. Sınafa kadar dayansın ben öyle yaptım emin olsunki 7.sınıfta çok daha farklı düşüncek.Erken davranmasın üzüle bilir bana oldu çünki ben haşadım o yaşamasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yaşamiyim ya siz herhalde elinizi sallasaniz 50 si ben 1 kizla yüz yüze konusmadim hayatimda

      Sil
  7. Orta okulum ben benimle sevgili olmak isteyen varmı varsa @emirhankaracaoglu3
    Ulaşa bilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala sevgiliye ihtiyacın var mı ?

      Sil
    2. bababababaabbababababba baba bababababababbaba

      Sil
  8. Çoook aşığım oda bana aşık sandım söyledim bana küstü ikizi var ikizine bizi barıştır dedim kullanıyorsunuz dedi 2 aydır bana küs ama artık daha çok aşık gibime geliyor benle konuşmak istiyor bende ona terk etmeyecektir diyorum ama sürpriz yapıcam ve barışıcam sevgili olucam

    YanıtlaSil
  9. Sevgilim vardı orta 2de adı melisti sonra orta 3 oldum birgun yanina gittim yaninda osman diye bir cocuk vardi pnla sarilip selfi cekiliyolardi arkadan bagirdim melis diye ama boş beni dinlemedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen en iyisi Efkarlan kanka

      Bendede kızla sevgili oldum 3 gün sonra taşındık bu nasıl bir şans

      İSYAN EDER OLDUM ŞANSA KADERE

      Sil
  10. Bugün okuld aöglen yemeyi bitti okula geri gittim bi arkadaşım dediki baska siniftaki şizin siniftaku biri opusmus sonra oğtrendim sevdigim kizmis :((((

    YanıtlaSil
  11. Ben bir erkekten hoşlanıyorum aynı siniftayiz beni koruyo sonra sey gecenlerde şöyle bir olay oldu arkadasim beni onun üstüne itmeye çalışıyor sonra ben ona dedimki gelme seyda bir şey yapicak siritti ve gelmeye devam eti sonra derste bana bakiyiyadu ben ona baktim 1 saniye sonra kafasını çevirdi sonra ben donunce bakmaya devam eti baska bir erkek ile ilgili onun yaninda konuşurken hep şöyle diyor tövbe tövbe gene ne konuşuyorsunuz sonra ona vursam gıcık etsemde bagirmiyor vurmuyor bana diger erkeklerden daha yakin davranıyor daha iyi ve onun yanında oluyorum oyunda veya baska seyde değişeceği zaman itiraz ediyor konusuyor ve zevk aliyor yardim ediyor sence bana aşık mıdır

    YanıtlaSil
  12. Ben daha kiza cikma teklifi edemedim nasil etmem gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi kızlar bu konuda 2 ye ayrılır 1: tip evet der 2 : tip ne saçmalıyon der tekmeyi basar önerim kıza telefon da et okulda bi kenara çekince kızın arkadaşlarıyla sorun yaşardım be kızın bunu saklamasını bekleme direkten pat diye benimle çıkar mısın diye sor

      Sil
  13. Benim hayatımda hiç sevgilim ol madı yardım

    YanıtlaSil
  14. bi kızdan hoşlandım şşimdi kıza benimle sew olurmusun desem ( diyemem çok utanırım ) kesin hayır der ama olsun ya gene kendi iyi biri :)

    YanıtlaSil
  15. Omarim kız da sana aşık tır

    YanıtlaSil
  16. ben kapalıyım ve parfüm kullanamıyorum maalesef

    YanıtlaSil
  17. Yan siniftaki kiza cikma teklifi ettim dusuneyim dedi 4 ay gecti cevap yok daha amk

    YanıtlaSil
  18. Ben 7.Sınıfım 8.Sınıfta bir arkadaşım var ismi Şebnem soyadı Kubat yani Şebnem Kubat onun eski sevgilisi var ama ayrıldılar eski sevgilisi oluyor. İsmi de Cafer soyadı Caferon yani Cafer Caferon ama çok yakışıklı hem de uzun boylu 8.sınıfa gidiyor. Galiba o bana aşık ben de ona aşığım

    YanıtlaSil
  19. Ortaokul 7.sinifim erkegim sevgili olmak isteyen bana ulassin

    YanıtlaSil
  20. Ortaokulda sevgili yaptin

    YanıtlaSil
  21. merhabalar. ben 12 yaşəndayım ve kızım. çocuk çok yakışıklı. ben de ona aşık oldum. ama o bunu bilmiyor. sizce ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  22. 1 kişiden teklif aldım ama benim sevdiğim kız beni seviyo ama sevmiyorum diyor

    YanıtlaSil
  23. Ağa ben yapmaya çalışıyom çekiniyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar